.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طنز/ فوائد نهضت ملی تولیدمثل

همان‌طور که می‌دانید بناست یک حرکت مهم صورت بگیرد و کشور مسیر ترقی و پیشرفت را تندتر طی کند.

باید جمعیت را به 150 میلیون نفر برسانیم. لذا باید از همین امروز دست در دست هم نهیم به مهر تا میهن خویش را به همه جا برسانیم.

در این راستا باید همه در نهضت تولیدمثل، بکوب کار کنند برای به ثمر رسیدن حرکت. خوشبختانه دولت نیز دوشادوش ملت باید کمک کند در این داستان. دولت بناست که به خانواده‌های تلاشگر در این زمینه جایزه بدهد و خانواده‌ها بابت هر یک نفر که به جمعیت اضافه می‌کنند، یک میلیون تومان بگیرند. البته جایزه لازم است ولی کافی نیست. قانونگذار و مجریان قانون هم باید کمک کنند و برخی از کالاها و. . . را به طور کلی غیرقانونی و قاچاق اعلام کنند.

مانند هر طرح سازنده دیگر، این طرح نیز مخالفان و غرض‌ورزانی دارد. مثلاً دکتر حسینعلی شهریاری، نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس که در یاد‌داشتی در خبرآنلاین به این طرح معترض شده.

دکتر شهریاری: «احساس می‌کنم در مورد صحبت‌های رئیس‌جمهور در مورد افزایش جمعیت در کشور و اعتراض به قانون تنظیم خانواده، کار کارشناسی جدی انجام نشده است. در حال حاضر درصد بیکاری در بین جوانان ما بالاست».

1- این طرح اتفاقاً در راستای رفع بی‌کاری است. چه کار و تلاشی بهتر و مثمرثمرتر از تلاش شبانه‌روزی برای اعتلای مملکت است؟

2- پیشنهاد می‌کنم صدا و سیما هم آستین‌ها را بالا بزند و برای تشویق جوانان و خانواده‌ها برای هر چه باشکوه‌تر شدن نهضت ملی تولید مثل، برنامه‌هایی خاص تولید کند.

3- از قدیم گفته‌اند برو کار می‌کن مگو چیست کار، حالا چه «این کار» باشد، چه «آن کار دیگر» به هر حال کار، کار است و باید برای آن کوشید و بیکار ننشست بالاخص حالا که دولت هم مزدش را می‌دهد. مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد.

دکتر شهریاری: «با یک میلیون تومان نمی‌توان بچه‌های خوب تربیت کرد.»

1- آقای دکتر شهریاری متأسفانه نگاه کارشناسانه ندارند. اصلاً پدر و مادر نیستند که بچه‌ها را تربیت می‌کنند. عموپورنگ و خاله سارا و عمه شادونه و دایی فیتیله و غیره در تلویزیون این کار را انجام می‌دهند. بچه‌ها تلویزیون‌شان را تماشا می‌کنند، شما هم بروید تلاش‌تان را ادامه بدهید که خدای ناکرده علم نهضت ملی ازدیاد جمعیت نخوابد.

2- بکن و نکن گفتن که خرج ندارد. فقط می‌ماند خورد و خوراک که هزینه دارد، برای آن هم که خدا بزرگ است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.35 seconds.